måndag 15 september 2008

Gick förbi Folkungaskolan idag på en promenad, det kändes konstigt att det nu finns en massvis med nya människor där som jag inte längre har någon koll på. Ett nytt elevråd som får ha möten med Uffe, som får hänga i elevrådsrummet och välja nytt gäng till d´Art. Jag måste säga att det känns - efter nio år kanske det inte är så konstigt när man känner igen varenda vrå, varje lärare och nästintill alla elever. Sen tog jag en sväng till rydskogen där det var en massa elever som sprang runt i spåret o hade idrott. Måste säga att dom fasen inte kan klä sig längre va! Springa i fancy kläder istället för fula idrottskläder, det är ju meningen att det ska vara så! Aldrig har jag varit snygg när jag har tränat och kommer aldrig vilja vara det heller - det är ju det som är grejen! I vilket fall såg jag Anki, min idrottslärare i högstadiet som jag visseligen inte tyckte om någonstans men som ändå var kul att återse. Folkunga i mitt hjärta<3

I morgon kommer bli en full dag, som alla andra dagar nu helt plötsligt har en tendens att bli. Sarah och jag går och är duktiga på arbetsförmedlingen, vinkar o säger hej vi är arbetslösa och vi vill ha jobb, varpå jag känner på mig att dom kommer vinka tillbaka och säga ja men här har vi jobb till er med 200kr i timlön =) Jag ska också hämta ut mina böcker på trafikskolan, och kanske gå på den första lektionen men det får jag se ifall jag har lust med.

Jag måste köpa mig en kalender!

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag har sett dig aktiv i slappa kläder, det är snyggast.. du märker inte när jag spanar in rörelserna därunder ;)

skumparumpa

Unknown sa...

Jag införskaffade faktiskt en kalender i år, mest för att ha koll i skolan dårå. Men det är så jäkla skönt att ha koll!

det blir som det kan sa...

Sanjin, det är lika bra att du skriver ditt namn än o försöka vara mystisk med dina "anonyma" kommentarer. Klart jag skumpar rumpa för dig, jag vet nog allt hur jag ska locka dig!:D

Anonym sa...

hahahahahah sanjin är ju skönast!

det blir som det kan sa...

Jag hade inte parat mig med honom från första början om han inte varit en skoning

Anonym sa...

jag saknar folkunga o sp3g!!!!!