torsdag 11 september 2008

är så hungrig, eller mer sugen på jättemycket god mat just nu. fin resturangmat med kryddor man sällan smakar på - åh det skulle sitta så fint just nu! kollade igenom elle nyss där jag fann utsökta recept på förrätter, varmrätter o godsaker! det blir till att skriva ingredienserna på inköpslistan =))

var också nere på stan idag med sarah och sökte jobb. vet dock inte om jag kan säga att det gick någe vidare bra eftersom att där vi lämnade in cv behövde dom inte folk haha, men med några cv fattigare är ju chansen större. jag hoppas dock innerligt att jag kommer få petters jobb på konsum som ligger 3 minuter ifrån mig =) men än så länge är min enda inkomst alex och vi har det fint tillsammans må jag säga! långa skogspromenader varje dag( för att detta nu ska bli en klassisk "söker partnerinsändare" måste jag lägga till romantiska middagar med vin och tända ljus, men jag tror jag skippar det för Sanjin är fortfarande lika snygg som förut, om kanske inte snäppet snyggare till och med - för jag går bara på snygghet)

i morgon ska jag träffa andrea, lana och maria på en fin fika! kommer bli fint att återse dom eftersom det var ett tag! folk har blivit så upptagna (*lana, host*) och ambitiösa, om dom inte redan har jobb så pluggar dom. det är bra att jag har dig sarah så vi kan bli slappisar som är arbetslösa tillsammans:D

Hej jag heter Alex och jag skvätter i alla pölar som
jag hittar.

1 kommentar:

Unknown sa...

på tal om restaurang mat.. Du skulle smaka vår skolmat! varje dag är som att gå på fin fin restaurang.. :D

Idag var den bästa maten hitills.. Långhare med klyftpotatis & bianääs sås ( ursäkata stavningen ) haha..
säger detta bara för att sukta dig! mohaha