fredag 12 september 2008

I morgon ska jag iväg för att pröva kläder och fotas inför modevisningen som jag ska gå på den 3:e oktober. Det ska bli hur kul och nervöst som helst, men det är inte riktigt mitt problem just nu. Kruxet är att jag har fått adressen till dit jag ska och jag letade upp på eniro vart det låg, grejen är bara att jag fortfarande inte fattar vart det ligger. Det kommer sluta med att jag ringer till Kicki som en förvirrad 7 åring som gått vilse. Jag får åka iväg extra tidigt så jag inte kommer försent istället =))

Idag har dock varit en fin dag. Hämtade min plånbok på pappas jobb, plånboken jag trodde jag tappat bort men som hade gått o gömt sig i en vrå i pappas bil. Därefter gick jag och Alex ner till Stångån, och så fort han såg vattnet blev han helt galen! Men det var alldeles för högt från marken till vattnet så vi gick vidare och hittade sen en fin plats som han kunde platska vid. När han väl fått komma i en gång vart det svårt att få bort honom därifrån, men jag lyckades och vi fortsatte vår väg hem.

Träffade mina kära vänner på en middag idag också. Alla har så mycket för sig, och det känns konstigt! Den ena läser kurs, den andra en hel utbildning och den tredje har jobb men söker sig annat. Själv är jag bara hemma, leker med en hund och söker jobb jag också. Dock utan större framgång, men som sagt - kommer tid kommer råd.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Nej just det, du är ju Vegetarian... då kan det ju bli lite svårt..
Långhare är i alla fall fläskkött.. :)

Anonym sa...

det bästa med att du är hemma o inte gör så mycket är att du bloggar mycket. de gillar ja vettu.

vi skulle behövt dig idag habibi..dig elelr jabban..vi vandrade upp på ett berg o så va utsikten så grymt vacker men de enda vi hade va ricards mobilkamera..skulle varit nice med nån av era istället..

det blir som det kan sa...

Haha men du vet bruden, när jag kommer och hälsar på så får vi gå upp dit igen så vi alla har minne av det vettja!

Nu äter jag grymt salta o fettiga popcorn - livet är en fest.

Unknown sa...

Du är den enda som har sagt grattis till mig utan att jag har behövt påminna dom! så tack så mycket! :)
Grattis till er också :)

Unknown sa...

man går in på anpassa, sen "lägg till en Gadget" sen kan man välja bland en massa :P