fredag 5 september 2008

Jag trivs ganska bra med det här att vara arbetslös, det är skönt att ha en dag framför sig som man kan fylla med i princip allting. Nackdelen är ju bara att det inte kommer in några pengar på kontot, men än så länge överlever jag och söker jobb på ett bekvämt sätt.

Det är fint här i vår nya lägenhet, jag trivs med varje hörn av den och utsikten från båda hållen är grönskande! När jag först såg mitt rum tyckte jag det var ofantligt litet och jag undrade hur jag skulle tycka om att vara där - men se där hade jag fel. Många möbler och saker har jag inte så det är fint med plats över. Blir sugen på att flytta hemifrån redan nu och göra mitt eget, pyssla och pilla - bosätta sig i Göteborg och gå fotokurs. Göra romantiska middagar med mannen min och sedan spendera tid framför varsin laptop haha. Men det får bli till senare - nu ska jag göra mitt morgonte och kolla på film.

2 kommentarer:

Unknown sa...

jag älskar att flytta det är så härligt!
Men helst av allt skulle jag också gärna flytta hemmifrån.. men än är det lite tidigt... :)

Unknown sa...

haha, vi har haft ganska otroliga flyttar vi med. men i slutändan så blir det alltid bra ändå! :)