onsdag 3 september 2008

Nu är alla fyra iväg - två av dom till den regnigaste platsen i norden, där det regnar 360 dagar om året och de andra två till ett varmare klimat i sydeuropa - Barcelona. Klart att jag är avundssjuk, men jag har det faktiskt inte så dåligt här heller - fin ny lägenhet som jag trivs i, ett litet rum med hög mysfaktor och just nu ligger en flåsande hund bredvid mig. Jag vet att hösten är på väg och det känns i vindarna, men idag har varit en fin dag, blåsig men varm. Jag cyklade runt med Alex i Valla och sen nosade vi omkring i skogen - ska se ifall jag kan få honom sniffa upp några goda kantareller =)

Nu vet jag dock inte vad jag ska laga mat - är smått hungrig men har inte alls någon lust att ställa mig framför spisen. Det är ju så mycket roligare att laga mat med nån. Sanjin, varför åkte du hem igen egentligen...nu måste vi båda laga mat ensamna =))

1 kommentar:

Anonym sa...

azzzåååå fota din nya lägenhet! vill se...o skriv hela adressen till määä, pusss