onsdag 24 september 2008


Jag har blivit kycklinghudad

annars händer det inte så mycket här...

5 kommentarer:

det blir som det kan sa...

Nej Mimmi det där är inte dina träningsbyxor jag har på mig...dom tror jag allt du har fått tillbaka men slarvat bort, så kom inte och leta hos mig när du saknar dom!!

Anonym sa...

Det dödas 2,4 kycklingar i sekunden enbart i Sverige. Du är en lycklig kyckling som får leva fritt. 77 miljoner andra har det inte lätt i detta landet. Vissa tycker det är helt okej att ha djuren sådär i mörker, under medicinbehandling och slaktade.. ja asså vissa tycker det är gott att se dom grillade i matbutiken. Dom säger att människan alltid ätit kött på detta vis med slaktfabriker och liknande. Mmmm, om var tionde svensk varannan gång åt veggo istället för kyckling skulle 5 miljoner kycklingar slippa födas in till tortyr.

Hejdå du glada kyckling, berätta detta gärna för dom som gillar och äta dina bröder och kycklingsystrar.

Anonym sa...

hoho ser du detta?:P

Anonym sa...

fast på nåt sätt så ser de ändå misstänkt lika ut..

det blir som det kan sa...

Du ser i syne - din vistelse i Norge har gjort dig konstig och grötig i huvudet.