tisdag 9 september 2008


Jag har fått två fina ärenden gjorda idag, och fler fina ärenden kommer uträttas i veckan. I vilket fall hämtade ju ut mitt balkort idag! Ett antal månader för sent eftersom kortet tog den 24 maj, men bättre sent än aldrig! Dock fick jag en sån himla stark lust att vilja dansa nästa år igen, för oj oj vad det var roligt! Så, om det är någon som går i trean och inte har någon att dansa med ställer jag mer än gärna upp på att vara partner - en erfaren sådan också, tänka sig..
Mitt folk, jag har anmält mig på körskolan idag - tänka sig att dagen D kom i fatt mig till slut ändå. Men skräcken för att sitta bakom ratten med en fritt främmande människa som ska säga åt mig en massa saker tycker jag inte om, än mindre att ha hand om ett stort och otympligt fordon som kostar en massa pengar och som dessutom är ömtåligt!! Jag vet inte om jag någonsin kommer förstå grejen med det hela, men det finns ju möjligheten att jag blir lika charmad som alla andra tycks bli.

I morgon kommer Alex hit, då kommer jag få en stor och blöt puss på morgonen så det är nog ingen idé att hoppa in i duschen ikväll. Iof ska vi ut i spåret han och jag också och jag hoppas innerligt att det inte regnar! Hade tänkt ta med mig Alex till gamla Linköping i morgon också och söka jobb, söt är han ju och nån nytta av det ska man väl kunna få ut!! =)

Inga kommentarer: