tisdag 23 september 2008

Namn: Baba
Född i: Babaland
Utmärkande drag: Lång, Babaaktig, korthårig och glasögon.
Sällskapsspel du gillar att spela: Yatzy
Om du fick välja fritt, vilken utsikt skulle du vilja ha från ditt sovrum: En gård med en fin trädgård där jag odlar mina egna grödor i ett allt annat än kallt Sverige.
Vad använder du för parfym: Jag vet inte vad den heter för nått, men jag använder den ändå inte för Sanjin tycker det luktar bajs då.
Vad har du på dig när du sover: T-shirt eller naken.
Vilka egenskaper gillar du med din mamma: Att hon är sådär varmt mamma aktig som man gärna borrar in sitt huvud i, blir kliad och glömmer bort allt annat.
Vilka egenskaper gillar du med din pappa: Att han tycker om hundar och rider.
Vilka egenskaper har du ärvt efter dina föräldrar: Djurintresset

Om du satt i en dödscell och fick välja en sista måltid, vad skulle den bestå av: En riktigt god potatisgratäng med vitlök, veggobrugare, sallad och ett stort glas mörkt öl. Håller tummarna för att dom serverar sånt i dödsceller då...
Om du fick välja vilket kön du skulle födas som, vilket skulle du välja? Motivera: Man. Dom har kuk.
Om du fick döpa om dig själv vad skulle du vilja heta: Baba
Om ditt liv var en film, vilken skulle det vara och varför: Tillsammans är man mindre ensam. Ett idylliskt liv i Paris med fina människor omkring och finaste lägenheten.
Om ditt liv var en film, vilket betyg tror du den skulle få: HAHA! I nuläget skulle filmen inte ens publiceras, om ens skrattas till vänner emellan.
Om du fick fråga vad du ville och var garanterad ett ärligt svar, vem skulle du fråga och vad: Sanne, kommer du byta namn till Baba?

På en skala 1-10 hur snygg tycker du att du är: 20
På en skala 1-10 hur nöjd är du med ditt liv: 5, jävla arbetslöshet och pengapank förstör.
Vad tänker du på när du inte kan sova: Vart man går om man vill byta namn.
Vilken tävling skulle du helst vilja vinna: The biggest loser
En sak du gärna skulle lära dig på en sekund: Photoshop
Vad skulle vara den bästa nyhet du kunde få: Att jag fått jobb på konsum

Du ritar när du pratar i telefon? Varför just ritar? Pillar
Du har en hemlighet som ingen annan vet? Ja
Du önskar att du var smalare? Fast skulle jag vilja kalla det.
Du kan spela piano? Ja, men inte låter det särskilt bra.
Du har snott pengar från dina föräldrar? Bara från min egen spargris.
Du har gått på bio ensam? Nej men jag ska kanske ta och göra det.
Du gillar att bli fotograferad? Det beror på.

Vad är den minsta summa pengar du skulle kräva för att äta hundbajs: 20.000, fast jag skulle göra det för 5000

3 kommentarer:

Anonym sa...

snälla baba byt namn!

det blir som det kan sa...

Men bara om folk endast tilltalar mig med Baba

Unknown sa...

Visst är det fuskigt att killar har kuk! jag skulle ge allt för att få en jag med!
så underbart att kunna stå upp och kissa! och skriva sitt namn i snön :D