måndag 14 april 2008

8 SAKER OM DIG SJÄLV
1. är du singel? nope
2. är du lycklig? "livet är mest tråkigt hela tiden, men det finns stunder som är bra och idag är jag glad"
3. är du ledsen? not today as i say hey!
4. är du enda barnet? storebror kom först
5. är du uttråkad? ganska ofta
6. är du tuff? klart jag är tuff - jag kan äta massa is utan att rysa
7. är du ensam? ja inte finns det någon mer i det här rummet iaf.
8. är dina föräldrar fortfarande gifta? haha gosh no!

8 SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? for sure!
2. har du någon gång blivit sårad? kanske lite smått..
3. har du någon gång haft mer än en person på en natt? haha nej.
4. har du gillat någon utan att berätta det för den personen? haha ja herregud. stackars alla människor i sånna fall. då skulle nog dem flesta kallas för stalkers ;)
5. har du kysst någon de senaste två veckorna? nej för faaan! arghh
6. har du haft en hemlig beundrare? who know! om han/hon är hemlig så lär jag ju iaf inte veta om det.
7. är du kär? hell yeah!!
8. vill du gifta dig när du blir stor? äh, spelar roll.

10 TVÅ ALTERNATIV
1. kärlek eller vänskap? båda är relaterade till varandra så det går inte o välja..
2. hår eller ögon? ogon big big time! och bruna ska dom vara=))
3. katter eller hundar? hundar =)
4. Några få bästa vänner eller många vänner? få bästa
5. tv eller internet? internet=P ser sällan på tv.
7. utekväll eller hemmakväll? fan svårt, men det skulle nog bli en ute kväll - det är trots allt jävla kul o dansa
8. pengar eller lycka? fan svårt det här, lycka är frihet, friheten är större när man har pengar.
9. dag eller natt? natt och sommargryning. inte för att jag allt för ofta är vaken då men det är vackert.
10. msn eller mobil? telefon! =)

10 "HAR DU NÅNSIN..."
1. blivit påkommen när du försökt smita hemifrån? jag tror nog faktiskt jag alltid lyckades smita. dock blev jag ju alltid upphittat eftersom jag inte riktigt vågade mig längre bort än till grannen mittemot.
2. brutit ett ben? nej o tack för det.
3. gjort något du ångrat? ha big time.
4. hoppat bungee jump? nej o vet nog inte om jag skulle vilja göra det heller.
5. ljugit för någon? he, vi alla har väl någon gång ljugit =)
6. ätit en hel tårta? nej verkligen inte haha. jag är gravid så det räcker....
7. gjort bort dig offentligt? inte vad jag kan komma ihåg - men det har jag säkert.
8. velat bli tillsammans med ditt ex igen? dont think soo!
9. gråtit när ett husdjur dog? jaa shit vad jag grät när mina hamstrar dog.
10. velat försvinna? ja

SENASTE
1. telefonsamtalet du gjorde? till pappa - öh squash 17.00 på torsdag.
2. telefonsamtelet du fick? från sanjin
3. personen du var med? mamma
4. roligaste grejen som hänt? vikkan sitter på svenska lektionen, vi ska analysera bilder. vikkan får damp o skrälar ut att hon inte har någon navel:D
6. du kommenterade? hockeymatchen..
7. du kramade? jabri
8. du tillbringade natten med? jabri my lover;)

Inga kommentarer: