lördag 5 april 2008



nu är jag riktigt trött - det har varit en fullrulledag. kom hem för en stund sen från modevisning på platå, Bullys vårkollektion och det var en mycket fin modevisning måste jag säga! det får mig att peppa på min egen på måndag =) hg igår var för övrigt jävla roligt, så mycket otippade saker på en o samma kväll och jag gör nog rätt i att inte nämna dem. banden var bra, varav en av dem hette rubies. lite electrorockpop fast jag vet inte för jag är jävla dålig på att sätta genre på band. så ni får själv gå in på myspace och lyssna på dem. jag lyckades komma hem sådär vid 4-tiden och smällde i mig nudlar eftersom att min och mats jakt på fyllekäk totalkraschade. allt på vägen från ryd till hem var stängt - kanske inte så konstigt med tanken på att det var torsdag och allt.

det som förvånade mig mest var att jag faktiskt lyckades komma upp i morse och ändå lyssnade relativt bra på lektionen. iv:t slank jag undan men jag måste fota massa i helgen för annars kommer tjelko bli arg på mig och tvinga mig betala pengar. haha, okej svårt att fatta skämtet men han är störtskön lärare. skämtar konstant men det är många som inte fattar det och bara tycker han är konstig. jag ska dock försöka lära mig lite mer bosniska och prata med honom =)) iaf, efter iv sprang jag ner till stan för att möta upp vikkan - vi tog en otroligt god glass. calippo med citron(?) och annanas. den rekomenderas starkt! efter några timmar vid solig ågata drog jag och mimmi hem till mig. lagade sjukt stark mat och orkade egentligen inte röra oss därifrån, men vi lyckades komma ner till modevisningen på platå till sist ändå. och jävlar, det fanns en jacka som var så sjukt snygg. vill verkligen ha men det som kanske inte kommer som en chock är att den var allt för dyr för mig att ens titta på.

sömn, sömn ååh kära sömn.

Inga kommentarer: