måndag 28 april 2008


Det sprids ett välbefinnande i hela min kropp. Det har varit en effektiv dag utan stress, fått många saker strukna från min "att göra" lista. Aldrig har jag lyckats få så många saker gjorda på så kort tid, jag är helt enkelt inte en sån människa - kanske inte förän nu. Vem vet om det håller i sig men det hoppas jag. Ännu har jag några saker kvar att stryka på min lista men det kommer gå som på räls - sommaren har kommit och jag kan ju inte annat än le.
Naturkunskapsprovet är avklarat och det släpptes en sten från mina axlar. Nu såhär efteråt känner jag att det kanske inte spelade så stor roll det där provet ändå, bara det blev gjort och med bra magkänsla. Antalet prov kvar går att räkna på en hand - vilken känsla, vilken lättnad! Dagarna svischar förbi, dock inte utan att jag tar vara på dem. På onsdag far jag till min kärlek igen för att spendera ett par dagar tillsammans. Förhoppningsvis, om vädret tillåter, blir det grill den dagen. Jag är sugen på halloumi och majskolvar.

Inga kommentarer: