söndag 6 april 2008

går in på haket - forumet för dig över 15 som gillat att läsa och skriva. när jag var 15 gillade jag att läsa och skriva, så jag var därinne väldigt ofta. jag hade så mycket ord som jag ville få ur mig, så mycket sorg och ilska. idag är jag inte 15 år, men frågan är hur mycket klokare och äldre man egentligen blivit. inom vissa saker absolut, andra saker inte alls. men det var inte det jag tänkte prata om....gick nyss in på haket. läser andreas inlägg, jag tycker om dem för hon skriver så bra, så fullträffande och man ler. jag är inte ensam det vet jag. här en text som andrea skrivit, jag vet inte om hon godkänner att jag lägger ut den här, i sånna fall får jag väl köpa lite vindruvor åt henne. le.

"jag tar en vindruva ändrar mig slänger den i papperskorgen ändrar mig igen man slänger ju inte mat och den var ju faktiskt god tar en vindruva till och äter den sen ångrar att jag åt den jag vill inte ens ha vindruvor tar fem till stoppar i munnen spottar ut dem fy fan nu har sex vindruvor gått till slösning sätter mig i soffan sätter på tv:n går upp igen till fruktskålen och tar med mig hela vindruvekorgen sätter mig och äter en vindruva sen går upp och ställer tillbaka korgen i fruktskålen lägger mig i soffan tänker på vindruvorna går upp till fruktskålen och slänger hela korgen i papperskorgen fy fan vad onödigt försöker rädda några men det är för sent sätter mig i soffan igen och ångrar att jag slängde vindruvorna går till köket och skriver upp måste köpa vindruvor på anslagstavlan suddar ut det igen vad fan ska jag med vindruvor till vilken onödig jäkla frukt skrattar åt mig själv sen gråter sörjer över vindruvorna gråter över mig själv över att jag inte kan ha en normal relation med vindruvor måste krångla till allt till och med ett par vindruvor haha vilken jävla frukt de är nästan som bär går och tar ett äpple fy fan smakar inte alls som vindruvorna kan inte ersätta dem ångrar äpplet ångrar allt sätter mig i soffan och vill dö"

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken bra en! mera andrea-texter hahaha

while you are waiting sa...

ååh den va jättefin. jag gillar verkligen sånt där. och ja! haha. tjuv-rökningen <3 lets do it again. haha.