lördag 12 april 2008




var nyss hemma hos vikkan i lägenheten. den är så otroligt mysig och jag vill bara flytta hemmifrån när jag kommer in där. eller okej så känner jag väl i andra lägerheter med haha - men iaf. vi kollade på film, åt gott, myste med katter och tog random kort. det var trevligt...jag tycker om när vissa saker inte är allt för uppstyltade. tar det som det kommer - det blir som det kan.

jag måste köpa rött läppstift.

i morgon ska jag jobba. det blir enkelt, lättförtjänta pengar och dem lär jag behöva. ska försöka få lite småskolarbete gjort också. känns som om ett ostädat rum - det bara ligger o skräpar i onödan. nästa helg åker jag till göteborg och det ska bli skönt. komma bort, komma dit. släppa allt. borra in mig hos honom - igen.

8 kommentarer:

Anonym sa...

snyggingar, man vill ju lägga beslag på ngn av er =p

det blir som det kan sa...

haha vem är det som skriver!?

while you are waiting sa...

ni är ju så snygga att ni finns inte.

Anonym sa...

HAHAHAH vem är anonym.. iaf
jaa han turnerar med hultsfred. men alltså, han bor ju i varberg? haha
såg en intervju med geta (a.k.a gula gubben) på tv nyss ...ju

Anonym sa...

förresten, de funkade inte att dlea mapp, mitt msn är cp typ :/

Anonym sa...

men tjejer, låtsas som att ni inte vet, vink vink =)) hemliga skönhetsbeundraren må jag vara

det blir som det kan sa...

SANJIN ÄR DEN ANONYMA - han erkände det själv =))

Anonym sa...

hahaha men han lär ju ha menatr till hotellet..han heter geta löf påriktigt, o enlig thitta.se bor geta i varberg iaf haha