lördag 12 april 2008



jag kom på att jag är relativt fattig nu. det svider lite men jag tror nog inte att jag ångrade att jag gick ut igår ändå. jag fick jabri att ta bilen in till stan och sedan cykla till hg. hästpojken spelade och jag tycker nog att dem var helt okej ändå...fastän det verkar som om de flesta inte alls tyckte så. vi shakade o dansade till sådan musik man shakar o dansar till - det kändes bra. hultsfred 08 var där också och rockfoto var där och fotade. festivalkillen nr 1 närvarade också påhg den kvällen(killen i gult o grönt på kortet). när väl kvällen var slut åkte jag o jabri hem igen, men först till hennes bil där hon glömt mobilen, men brewden fastnar med jackan i sadeln o åker rätt in i bilen och faller rakt ner på marken sen. hahahaha vilken syn det var:D därefter blev det macka o nudlar i köket till p2 pianomusik samtidigt som vi gjorde reklam för allt som gick att göra reklam om på bordet. "svårt att få upp, men snabbt att tillaga" katching!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh var gula gubben där!