tisdag 22 april 2008

Jag känner mig bra, kanske till och med hurtig. Jag har börjat träna och det går bra, det är kul =) Dessutom tycker jag om det extra mycket eftersom att jag ger andra dåligt samvete för att dem inte tränar och att det inte är jag istället som får det - HA HA! Och...så har jag ju aldrig riktigt varit den där personen man kallat för hurtig. "Du vet den där hurtiga Sanne, hon tränar var dag". Det är lite häftigt att vara hurtig så jag går in för det stenhårt - I´m gonna be the power it self så att säga. Alla dem andra föregående året har man sagt att man ska satsa på beach någonting och kanske gett sig ut för att springa högst tre gånger....sen är det tråkigt(eller okej vi är lata men det vill jag bara skriva såhär inom parentes). Det här året har dock inte målet varit beach 08, utan mer ojfan tänk om jag inte kommer komma i min balklänning. Nu när jag ändå vet att så kommer inte fallet att bli så tvingar jag ut stackars mor i springspåret.

Igår blev det premiär för årets första grillning och det tillsammans men sköna brewdar av hög kvalitet. Och gott var det ju förstås också! Efter brakgrillning blev det brakefterrätt, schwartzwaldstårta med chokladglass och jordgubbsglass - därefter la mimmi av en brak som fick oss alla att fly fältet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja ser ut som en masaj med dubbelhaka

Anonym sa...

hihi, fick du dig en glad överraskning av alla foton jag hade tagit åt dig!? :D

det blir som det kan sa...

Javisst vettu! Jag gillart!