måndag 21 april 2008

jag börjar bli otålig när jag sitter på bussar nu för tiden. förut kunde jag njuta av tiden över att bara vara, tänka o lyssna på musik. men inte i helgen, då ville jag bara svischa förbi alla bilar i rasande fart, komma dit jag ville fortare än fort. läskiga medpassagerare som sitter i en ställning utan att röra sig en enda gång under resans gång gör det inte bättre. och dessutom har jag aldrig förstått mig på varför folk ska börja prata o va så jävla trevliga när man sätter sig på bussen o inte annars. då vill man väl ändå bara vara ifred - eller är det bara jag?
nåväl, jag var i göteborg i helgen...jag vet inte riktigt om ni fatta. det var soligt men kyliga vindar. i söndags gjorde vi en helt sjukt stor fruksallad innehållande 1 apelsin, 1 gouliniinågonting melon, 2 bananer, 1 annanas, 3 kiwisar o jordgubbar. helt otroligt gott! i sommar ska jag bara leva på fruktsallader.

2 kommentarer:

while you are waiting sa...

yeah de va lite dåligt av mig att inte hänka på grillen. ja kände mig för fattig. usch. men ja hoppas på en till grillning inom snar framtid :D

snygg brud på bilden btw

Anonym sa...

jag ser en man, en didgeridoo o en fruktsallad. allt vi kvinnor behöver