onsdag 9 april 2008


Jabri tog körkort idag!!!Stort stort grattis till friheten =) Vi stadsbor kanske inte uppskattar körkortet som landisarna gör ;) Nu snart har alla körkort i min vänskapskrets och jag har inte ens skrivit in mig på körskolan än! Det beror väl på att jag inte riktigt tycker det är sådär jättekul som alla andra tycker att det verkar va, men jag måste väl försöka jag ockås. Det vore som sagt en stor frihet att ha det...

För övrigt blev jag av med två prov idag - så otroligt skönt och lättande. Fler kommer visserligen men jag är trött på att plugga nu. Dock har jag kommit till den gräns då jag inte vet vad jag ska göra när jag inte har någonting att plugga. Dem flesta verkar upptagna och jag är inte direkt sugen på någonting och dessutom är det stora svarta moln utanför fönstret. Jag hoppas iaf att Jabban är på en sväng med bilen, för det är jag och jag vill ta kort på på brewden när hon kör =)) (och göra min läxa)

1 kommentar:

while you are waiting sa...

hahaha åh baba^^ tack! och vilken underbar bild dessutom :D älskar hur du bara hittade skärpet på toan o direkt knyter de runt skallen din.. haha!

faaaen, va pepp ja blev nu då. ska nog ta en sväng nu och våldgästa dig! <3 GRRRW. håll i dig för nu kommer jag.