torsdag 3 april 2008

Dagen har varit slapp och bra. Efter filosofiprovet(som gick sådär, vilket inte är så konstigt med tanke på hur lite jag pluggade) gick jag och vikkan till ica för att köpa glass. På vägen hittade vi en katt som jag också stoppade ner i fickan och sedan tog med hem. Göran döpte jag honom till. Kolla vad söt han är.
Min kära vän Emil ringde också - har inte träffat honom på allt för länge och vi gick ner till stan för att köpa bosses berömda glass. Och det var gott, precis som i tisdags och precis som det alltid brukar. Det var väldigt roligt att träffa Emil igen och det gjorde mig glad. Och gladhet är bra när man ska till hg på kvällen, för då är chansen att det blir ännu roligare större - och det är ju bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där är ju Michelles katt, Lukas! Men Göran var ju rätt snyggt det med.